miercuri, 21 martie 2012

2012.MARTIE.17 Salina Slanic Prahova

Am lipsit cam mult?

Daaaa, gradinita e de vina. Din toamna o tinem dintr-o raceala in alta. Cateva zile la "gradi", multe zile acasa, asa ca nici la munte n-am mai ajuns :(

Dar a venit primavara, iar pentru nasucul umed al lui Tudor se zice ca salina e tocmai buna. Si asa pe cea de la Slanic Prahova nu o vizitasem (eu). De parca nu ar fi la doar 40 km de Ploiesti.


Am ajuns pe la ora 11 si din fericire, fiind sambata totusi, nu era aglomerat. Am achitat biletele (14 lei de adult), am zambit frumos la doamna de la toneta de bilete si am scapa fara taxa foto :)

Ce se vede in poza de mai jos e mecanismul liftului, Un lift despre care multa lume zicea ca e cam... "sperietoare". Ne gandeam la Tudor, sa nu se sperie. He-he, n-a avut nimic, chiar i-a placut sa fie putin zdruncinat; dar e destul de silentios, iar un minut si jumatate de coborare trece repede.

 Ajunsi in salina Tudor a zarit imediat trenuletele pe care le-a analizat de aproape.



Si unde putea fi prima oprire decat la jocurile gonflabile.




Efortul e recomandat pentru ca aerul salinei sa patrunda bine in plamani. Tudor a depus toate eforturile :)


La comoara piratilor Tudor era foarte atent; nu stiu daca la cufarul cu comori sau la domnisoara de mai jos...



Cu greu si cu plansete ne-am despartit de saltele, iar pe drum Tudor a solicitat cateva lectii de badminton de la o doamna.

Am apucat sa fac si eu cateva fotografii in timp ce Tudor si Mihaela se dadeau in leagane.






Daca ar fi mai frumos luminata, salina ar putea parea mai spectaculoasa.




 Dupa vreo ora si jumatate, in ritmurile cantecelului "mi-e fomica la burtica" ne-am indreptat spre suprafata.


Duminica, primavara rezista. 
O fuga scurta in parcul de la Bucov. Lectii de pedalare partial esuate.


 Am zis sa intram si la zoo, dar ne-a dezamagit.
Este cam dezastru: tarcurile vechi, iar aleile sub orice critica - putin asfalt bunicel, pietris aruncat din loc in loc si muuuuulte noroaie.




Un fir de iarba gustos pe care gaina l-a infulecat instant, ciupindu-l pe Tudor de deget :)

De poza n-am mai avut chef pentru ca nu prea aveam ceva frumos ca sa pozez.



Sper sa scriem mai des pe aici!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu