marți, 14 iunie 2011

2011.IUNIE.12 Concurs MTB Cocorastii Misli

Dupa atatea "antrenamente" a venit si ziua in care sa ne aratam adevaratul talent. 
Pauza de ras
:))


Gata.


Concursul de MTB;  organizatori: Clubul Sportiv de Orientare Valea Prahovei si Clubul Race Tech Ploiesti.



Impreuna cu Cristi si cu Andrei ca "adversari" si cu Georgiana ca asistenta (nu tehnica, ci foto) ne infiintam dimineata plini de speranta la start.

Ultimele ajustari: Andrei zice saru'mana pentru un suport si un bidon capatat.

In poza asta am fost si noi primii :)
Observati cum tin franele apasate ca sa nu fuga bicicleta; altfel terminam traseul inainte sa se dea startul.
Pauza de ras iar  :))

 Gata? Gata!

Pai hai!

La viteza pe care o aveam Georgiana avea timp destul de pozat floricele. 
A uitat ca poate sa arunce cu bete la spitele concurentilor...

 Viiiin!

Aoleu, e la deal!

Vine si Cristi.

Nu, nu merge pe langa bicicleta; e doar o iluzie optica :))

Uraaa, uite apa; fac pauza sa respir putin mai incet ca parca respir prea repede...

Cristi ma urmareste.

Andrei nu.






Si o tinem asa pana la final; 4 ture de cate 6 km; 100 m diferenta de nivel pe tura; cu o saptamana inainte parca era mai usor; acum cand am incercat sa mergem tare ne-am dat seama ca nu e chiar asa; cel putin nu pentru noi. Deh, antrenamente nu...


Si daca tot nu ne-am putut detasa unul de altul trecem linia de sosire de mana, intr-o ora si 54 de minute.
Inainte de concurs ma gandeam la 2 ore maxim; m-am incadrat :D

Uite atata ne lipsea si ieseam primii :))

Ia uite, cred ca am putin noroi pe varful picioarelor.

Salutari si multumiri organizatorilor. Felicitari castigatorilor. Nu-i vedeti in poza? Nici noi nu i-am mai vazut dupa ce am luat startul :)
Ne-a placut; mai venim.

Si acum ce facem cu noroaiele?

Uite asta facem.


Cei de la spalatorie ar fi dorit sa ne spele si pe noi la cum aratam.


Pe data viitoare!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu