joi, 4 septembrie 2014

2014.AUGUST. Vacanta prin Peninsula Balcanica

Destinatia de vacanta - grea alegere. Bine, era mai simplu daca alegeam un all inclusive. Dar nu e genul nostru. Ne plictisim prea repede.

Sa mergem pe o insula in Grecia. Ar fi bine sa luam si bicicletele, dar e mult de urcat si probabil Tudor nu rezista. Altadata. Fara plimbari pe insula cred ca ne plictisim.






Imi zice Cristi ca lui i-a placut in Muntenegru. Pai hai sa ne gandim la varianta asta.

Muntenegru. Are si ceva munti, iar marea e la baza muntilor. Si mai departe? Mai departe hai pe coasta, uite, Croatia e langa...

Si pana la urma au iesit vreo 10 zile de circuit.


Adica am avut asa:

Muntenegru - zona Canionului Tara / Parcul Durmitor.


Apoi am traversat muntii catre litoral ...


... si am ajuns in Budva sa ne balacim.




Am vizitat orase vechi: Budva.

Kotor.


Apoi am plecat mai departe in Croatia sa vedem Dubrovnik-ul.


Si am poposit pe Insula Ciovo sa ne mai odihnim putin.



Am lasat litoralul in urma si am cautat racoarea muntilor in Parcul National Plitvice.

Am trecut prin locul unde a fost inventat deliciosul cremsnit - Samobor, langa Zagreb.

Si in Budapesta ne-am incheiat vacanta.


Detalii in episoadele urmatoare :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu