luni, 16 februarie 2015

2015.Februarie.02-06. Schi la Paltinis, Arena Platos

Acum un an ne urcam pe schiuri prima dată. In mod serios prima dată. Că 2-3 teste mai făcusem, dar de data asta aveam 5 zile la dispoziţie.
La finalul vacanţei ştiam să alunecăm pe pârtiile uşoare.

Între timp am mai prins câteva zile de schi, răzleţe, dar încet-încet au început să se mai lege mişcarile.


Acum, la un an distanţă, ca să evităm aglomeraţia vacanţei de pe Valea Prahovei, ne-am gândit să mai exersăm vreo 6 zile tot la Păltiniş, la Arena Platoş.



Munţii Făgăraş, în drum spre Sibiu

Din păcate, n-am mai găsit cazare pe lângă pârtie, aşa că ne-am mulţumit cu Pensiunea Alpin din Valea Ştezii, lângă Răşinari, la vreo 13 km de pîrtie.

Din fericire, drumul a fost destul de liber şi am apucat în prima zi să facem câteva coborâri.

Şi ca să nu ne doară picioarele din prima zi, ne-am dat şi cu sania.


Anul ăsta avem mai multă zăpadă decât anul trecut.


Luni, prima zi de vacanţă, mă aşteptam să găsim pârtia plină de la prima oră, ca toţi cei care au ocupat pensiunile din apropiere să se reverse la teleschi.
Când colo, pauză, parcarea goală :)

Pârtia goală. Asta e bine. Avem loc berechet şi nu stăm la coadă la urcare. Mai ales că acum funcţionează şi un telescaun, paralel cu teleschiul de jos.



În 5 zile am avut parte de vreme pestriţă: soare, viscol, ceaţă, vânt puternic de vreo 60-70 km/h...







Am bătut pârtiile de dimineaţă până la închiderea instalaţiilor. Cu rezultate bune se pare :)

Hmm, în curând o nouă pârtie, dar detalii nu ştie nimeni. Doar nişte zvonuri, din care ar trebui să iasă vreo 2 km de pârtie... Sperăm să nu fie doar zvonuri.






Până la urmă am schiat până ne-a luat somnul pe pârtie :)

Dar, cu toată oboseala, ne cărăm schiurile singur la maşină. Schiuri pe care la sfârşit le-am schimbat cu altele mai lungi, prin "buy-back" la Winter Outlet.

Final de vacanţă :(


"Tomba" în acţiune :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu