vineri, 11 decembrie 2015

2015 augost: Bratislava in tranzit

 La întoarcerea din Austria către România, ne-am oprit o noapte în tranzit în Bratislava.


Este ceva mai departe de ţară faţă de Budapesta, dar nu avea rost să ne oprim şi la întoarcere tot în capitala Ungariei.




Am ajuns în Slovacia după masă. La graniţă dinspre Austria am oprit pentru vinietă, apoi în nici jumătate de oră eram în centrul oraşului.

Partea nasoală la hotelurile din centru o reprezintă parcarea. Sunt puţine locuri în jurul hotelurilor, iar varianta recomandată ar fi garajul interior. Ibisul la care am stat ne-a taxat cu "doar" 16 euro pentru o noapte de parcare.

De pe la ora 16 am avut timp până seara să ne plimbăm prin curtea Castelului Bratislava şi să ne pierdem pe străduţele centrului vechi.

De data asta fără vorbe, doar "câteva"  fotografii:





































Final de vacanţă :(

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu